FAQ
Desigur, după finalizarea comenzii, selectați opțiunea de facturare a companiei, completați detaliile necesare și factura va fi emisă către companie.
Da, plata la livrare este posibilă și prin card.
Puteți plăti comanda dvs. în mai multe moduri: plata cu cardul - direct prin intermediul gateway-ului de plată sau al băncii dvs., sau prin Google Pay sau Apple Pay. Prin transfer bancar - plata facturii în avans care a venit în e-mailul de confirmare a comenzii. Plata la livrare - plata comenzii dvs. cu numerar sau cu cardul sau direct la ridicarea coletului. Informații detaliate pot fi găsite aici: https://outdoorlive.ro/metoda-de-plata
Din păcate, nu, suntem un comerciant cu amănuntul online, nu avem un magazin de tip brick-and-mortar.
Da, puteți, cu condiția ca țara să fie în UE și să fie o zonă scutită de taxe vamale. Cu toate acestea, prețul de expediere se poate modifica în acest caz. Cu toate acestea, dacă sunteți din Republica Cehă, Slovacia, Ungaria sau Polonia, vă rugăm să comandați de la magazinul nostru electronic din țara dumneavoastră. Trebuie doar să schimbați extensia: Outdoorlive .cz, .sk, .hu, .pl,
După ce comanda dvs. a fost expediată, vă vom trimite un e-mail de informare cu un link pentru a urmări mișcarea pachetului. Dacă sunteți înregistrat, puteți verifica starea comenzii dvs. direct în comenzi. Dacă aceasta a fost deja expediată, veți găsi, de asemenea, numărul de expediere și un link de urmărire.
Costul de transport depinde de metoda de transport și de compania pe care o alegeți. Mai multe despre prețurile de transport aici: https://outdoorlive.ro/modul-de-transport
Livrăm coletele prin servicii de curierat, fie direct la adresa pe care o alegeți, fie la un punct de distribuție. Oferim mai mulți transportatori, rămâne la latitudinea dumneavoastră pe care îl alegeți. Mai multe informații: https://outdoorlive.ro/modul-de-transport
Livrarea depinde de metoda de expediere pe care o alegeți, dar în majoritatea cazurilor durează între 2 și 3 zile lucrătoare.
În cazul în care comanda este plasată înainte de ora 12:00, trimitem expedierea în aceeași zi lucrătoare, în caz contrar, comanda este expediată în următoarea zi lucrătoare. Pentru unele produse, cum ar fi seturile de skialp sau aparatele de fitness, timpul de expediere poate fi puțin mai lung din cauza cerințelor specifice de ambalare și expediere a acestora (asamblarea legăturilor personalizate etc.).
Este posibil ca comanda să fi fost introdusă într-un e-mail sau să fi ajuns în spam în căsuța dvs. de e-mail. Dacă ați introdus e-mailul corect, ați verificat spam-ul și tot nu ați primit confirmarea comenzii, vă rugăm să ne contactați fie prin e-mail: info@outdoorlive.ro, fie prin telefon la +40316308395
Nu este necesară înregistrarea pentru a crea o comandă, veți primi toate informațiile despre comandă prin e-mail. Cu toate acestea, înregistrarea are multe avantaje, cum ar fi o privire de ansamblu și un istoric al tuturor comenzilor, reduceri și beneficii pentru utilizatorii înregistrați sau un buletin informativ periodic.
Este posibil să anulați sau să modificați o comandă atâta timp cât aceasta nu a fost încă expediată din depozitul nostru. Așadar, dacă doriți să adăugați sau să scoateți ceva din comandă, să schimbați dimensiunea sau culoarea produsului, să modificați detaliile de facturare sau de livrare, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil fie la adresa de e-mail info@outdoorlive.ro. Rețineți că depozitul nostru lucrează destul de repede și comenzile pot fi procesate în câteva minute, așa că vă rugăm să încercați să fiți cât mai atenți atunci când comandați.
Plasarea unei comenzi este foarte ușoară la noi. Dacă ați ales deja un produs, vă rugăm să alegeți culoarea și mărimea și să îl adăugați în coșul dumneavoastră. Veți vedea coșul dvs. pe ecran cu produsul adăugat. Pentru a merge la casa de marcat și a finaliza comanda, apăsați butonul "to checkout". Dacă nu ați terminat de cumpărat și doriți să adăugați mai multe produse în coș, apăsați butonul "Continuă cumpărăturile". Vă puteți întoarce sau vizualiza coșul în orice moment folosind pictograma mică a coșului de cumpărături din colțul din dreapta sus (numărul roșu de lângă această pictogramă se aprinde, de asemenea, indicând numărul de produse pe care le-ați cumpărat până acum). După ce faceți clic pe coșul de cumpărături, produsele selectate vor fi afișate și vă puteți finaliza comanda. Mai întâi, selectați metoda de expediere și de plată (sau introduceți un cod de reducere) și treceți la detaliile de facturare și de expediere. După ce ați introdus aceste date, nu vă mai rămâne decât să confirmați comanda. Comanda a fost finalizată și veți primi, de asemenea, un e-mail prin care veți fi informat că ați primit comanda. Puteți aștepta cu nerăbdare să primiți pachetul.