Dacă produsele prezintă defecte aveți dreptul de a face reclamație în termen de 24 de luni de la preluare. Nu se poate reclama uzura unui produs cauzată de utilizarea obișnuită și nici cadourile pe care le primiți gratuit.
Ce trebuie să faceți:
- Completați formularul pentru reclamații, care poate fi găsit în partea de jos a acestei pagini.
- În primul rând descrieți bine defectul, astfel încât să poată fi cel mai bine eliminat și semnați formularul.
- Atașați o copie a facturii.
- Produsele trebuie să fie curate, altfel nu vor fi acceptate.
- Reclamația poate fi depusă personal sau o puteți trimite la adresa vânzătorului.
Produsele pot fi trimise în 2 moduri:
- Direct la o sucursală Packeta:
Predați mărfurile ambalate împreună cu formularul pentru reclamații și o copie a facturii la o sucursală Packeta și dictați numărul de identificare operatorului – 93556556. Operatorul se va ocupa de restul pentru dumneavoastră.
- Prin poștă sau alt transportator:
Marfă ambalată împreună cu formularul pentru reclamații și o copie a facturii trebuiesc trimise prin poștă sau alt transportator la:
077096
Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
|
ATENȚIE: Clientul nu poate trimite produsele ramburs, în acest caz coletul nu va fi acceptat.
Pașii următori:
- Vă vom contacta prin e-mail sau telefon, de îndată ce vom primi bunurile reclamate pentru a stabili de comun acord o soluționare rapidă a reclamației.
- Reclamația va fi soluționată fără întârziere nejustificată, în cel mult 30 de zile de la data aplicării reclamației.
- Vă vom informa despre rezultatul reclamației imediat după finalizarea procedurii de reclamație și vom trimite produsele împreună cu protocolul de reclamație.
La deschiderea reclamației este valabilă reglementarea termenilor și condițiilor pe care le puteți găsi aici.