Procedura la reclamație

Dacă produsele prezintă defecte aveți dreptul de a face reclamație în termen de 24 de luni de la preluare. Nu se poate reclama uzura unui produs cauzată de utilizarea obișnuită sau de cadourile pe care le primiți gratuit.

Ce trebuie să faceți:
  • Completați protocolul pentru reclamații, care poate fi găsit în partea de jos a acestei pagini.
  • În primul rând descrieți bine defectul, astfel încât să poată fi cel mai bine eliminat și semnați protocolul.
  • Atașați o copie a facturii.
  • Produsele trebuie să fie curate, altfel nu vor fi acceptate.
  • Reclamația poate fi depusă personal sau o puteți trimite la adresa vânzătorului.

Produsele pot fi trimise în 2 moduri:

  1. Direct la sucursala Coletăriei:

Predați mărfurile ambalate împreună cu protocolul pentru reclamații și o copie a facturii la sucursala Coletăriei și dictați numărul de identificare operatorului – 93556556. Operatorul va rezolva restul pentru dumneavoastră.

  1. Prin poștă sau alt transportator:

Marfă ambalată împreună cu protocolul pentru reclamație și o copie a facturii trimiteți prin poștă sau alt transportator la:

Coletaria.ro
93556556
Drumul Osiei 53-55
062395 Bucuresti, Romania

POZOR: Clientul nu poate trimite produsele ramburs, în acest caz coletul nu va fi acceptat.

Pașii următori:
  • Vă vom contacta prin e-mail sau telefon, de îndată ce vom primi bunurile reclamate pentru a fi de acord cu o soluționare rapidă a reclamației.
  • Reclamația va fi soluționată fără întârziere nejustificată, în cel mult 30 de zile de la data aplicării reclamației.
  • Vă vom informa despre rezultatul reclamației imediat după finalizarea procedurii de reclamație și vom trimite produsele împreună cu protocolul de reclamație.

La aplicarea reclamației este valabilă reglementarea termenilor și condițiilor pe care le puteți găsi aici.

Protocolul pentru reclamație